marți, 1 septembrie 2009

VIAŢA DE DINCOLO DE ŞOAPTE


Elena Staicu - VIAŢA DE DINCOLO DE ŞOAPTE

Editura Granada, 2009

Coperta: Andreea Larisa Blidariu 

Autoarea a scos cartea prin resurse personale şi îşi rezervă toate drepturile asupra prezentei ediţii conform legilor în vigoare.
Viaţa de dincolo de şoapte

Respiră văzduhul din sufletul meu,
Privesc prin ferestre de timp…
Gândesc la faptul că am rămas doar Eu
În Spaţiul eternului Olimp !

Tac şi-ascult vântul ce cântă,
E-un vers venit din alte zări,
O frunză în îmbrăţişarea vântului 
se-avântă
“Nimicul”păşeşte-n lumea mea
Din alte ţări…

Trăiesc şi cred în mine,
În acest univers de sentimente,
Te aştept Eternitate doar pe tine
Să-ţi vorbesc liber,
Fără atâtea complimente;
Sunt trup făcut în lut de-acum,
“Nimic” 
îmbinat cu “Nimicul” ce-l aştept,
Sunt spirit rătăcit în labirint de fum…
Spirală de lumină ivită din al norilor piept;

Sunt năluca nopţilor târzii,
Sunt aer, pământ, apă şi foc,
Sunt ocean de vise şi iluzii,
Sunt esoteric pretutindeni
Căci nicăieri nu mai am loc;

Ce haine port? 
Dar nu mai am haine…
Ce gândesc în secret? 
Nu mai am taine…
Ce-am fost? Ce-am devenit?
O iubire-n amintire şi un nume
Ca un mit!

Ce-am luat aici, dincoace cu mine?
Doar suflul iubirii de la tine…
Cu ce-mi astâmpăr dorul de oameni?
Cu gândul că cei dragi m-or pomeni!

Respiră vazduhul din sufletul meu,
Privesc prin ferestre de timp…
Gândesc la faptul că am ramas doar Eu
În Spaţiul eternului Olimp!

Cuprins: 
5 / A fost cândva... 7 / Am înnebunit... 8 / Am să te caut... 9 / Amintirea ta... 11 / Aş pleca... 12 / Ascultă... 13 / Dacă te-aş fi ţinut, dacă te-aş fi lăsat... 14 Din ore... 15 / Dor... 16 / Ecou... 17 / Eşti... 18 / Eu şi Tu... 19 / Eu... 20 / Fantasma... 21 / Freamăt... 22 / Gând... 23 / Iartă-mă te rog... 24 / Iartă-mă!... 25 / În văzul sufletului neatins... 26 / Îndemn... 27 / Iubire... 28 / Lasă-mă... 29 / M-am îndrăgostit de tine... 30 / Mă întreb... 31 / Melancolie... 32 / Mi-e dor de tine... 33 / Miracol... 34 / Nefiinţă... 35 / Nemurire... 36 / Noi ... 37 / Noi... 38 / Nu vreau nimic... 39 / Plăsmuiri... 40 / Ploaia... 41 / Prima lacrimă, prima durere... 42 / Rânduri... 43 / Răzvratire... 44 / Şi dacă... 45 / Simt... 46 / Ştiu... 47 / Te iubeam... 48 / Ţie... 49 / Timpul... 50 / Tu crezi ce cred şi eu?!... 51 / Tu şi Eu... 52 / Tu ... 53 / Un gol... 54 / Un prezent absent... 56 / Viaţa de dincolo de şoapte... 59/ Vino... 60 / Vino iubire... 61 / Vreau... 

pentru a comanda aceasta carte scieti un mail la chialdabyvass@yahoo.com sau la adresa de mail afisata in logoul acestui blog, unde sa va exprimati intentia de a cumpara, iar in cel mai scurt timp veti primi un mail prin care vi se va spune cum urmeaza sa intrati in posesia ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu