marți, 1 septembrie 2009

Elena Staicu - Iubirii


Iubirii


Învaţă-mă iubire să iubesc,
Învaţă-mă dorule să dăruiesc,
Învaţă-mă să scriu ceea ce nu ştiu,
Învaţă-mă să fac o frumuseţe din pustiu;
Învaţă-mă să fac o nestemată
Dintr-o inimă de dor secată,
Învaţă-mă iubire să iubesc

Şi despre tine lumii să vorbesc!

Mister


Timpul nostru e efemer,
Visele noastre vin din eter,
Viaţa noastră pleacă-n etern -
Cine suntem noi,
E un real mister!

Ne-am despărţit


Ne-am despărţit cu zâmbetul pe buze,
Am discutat despre Noi deschis,
Ca să nu mai avem gânduri confuze,
Şi să ne despărţim civilizat,
Cum am promis;

Nu este lăudabil că n-a mers,
Toate însă au un demers,
Toate lucrurile au un final,
La Noi, despărţirea -
Are sunet de caval;

Ne-a fost bine,
Ne-a fost şi greu,
M-ai iubit tu,
Te-am iubit şi eu,
Dar n-am rămas -
Împreună mereu!

Ne vorbesc copacii!
O, bieţii de ei, săracii,
Ne vorbesc de mii de ani copacii!

Ne spun durerea lor de veacuri,
Ne dau de mii de ani ale lor leacuri,

Ne sprijină când n-avem energie,
Ne prevestesc a vremii urgie;

O, bieţii de ei, săracii,
Ne vorbesc de mii de ani copacii!


Nu sunt


Nu sunt eu cea care-ţi scrie,
Ci o fantasmă ce învie -
Odată cu zorii soarelui,
Şi-apune pe rima versului;

Nu sunt eu cea care-ţi scrie,
Ci doar umbra transformată-n feerie,
Iar dragostea ce-o port ca talisman,
E sentimentul meu cel mai uman!



O floare

O floare dulce dintr-un tei
Ţi-am dat-o într-o noapte,
Priveai cam trist în ochii mei,
Prin noaptea cea de şoapte;

Apoi ţi-am dat -
O floare de Nu-Mă-Uita,
O floare de iubire…
Ca să leg de viaţa mea,
Dulcea-ţi amintire.



Opreşte timpul


Opreşte timpul să te văd,
Opreşte timpul să te ascult,
Şi în noapte să prevăd -
A sorţii taină ce stă în trecut!

Opreşte timpul să te cad,
Opreşte timpul să te ascult,
Şi gândul tău să reuşesc -
A-l descifra precum un cult!



Pe bolţi


Pe bolţi se vede câte-un stol,
Păsări ce pleacă spre zare…
Colindă mult în al lor zbor
Un crâmpei de mare;

Pe bolţi ceru-i senin,
Şi păsările cântă,
Se văd razele lucind
Iar fluturii se-adună.



Uite-mi fiinţa!


Întinde-ţi palmele: uite-mi fiinţa!
O vezi? O simţi în palmele tale?
Eu nu am decât conştiinţa -
Arată-mi te rog, a iubirii cale!

Întinde-ţi palmele: uite-mi fiinţa!
Gustă-mi pielea şi vezi diferenţa!
Eu am gustul amar de tăcerile grele,
Tu eşti dulce, căci ai simţiri rebele!

Întinde-ţi palmele: uite-mi fiinţa!
Acum adună-ţi îngăduinţa,
Şi hai să-mi vorbeşti despre acest: Noi,
“NOI”adunat din ale firii ploi!



Unde eşti?!


Alerg pe ale timpului culoare
Nu te găsesc!
Unde eşti oare
Ca să-ţi vorbesc?!

Alerg în a timpului întâmpinare
Tot nu te-am găsit!
Unde eşti oare
Că m-am plictisit?! 

Alerg în ale viselor hotare
Nu te găsesc!
Unde eşti oare
Că-ncep să obosesc?!

Alerg acolo unde iubirea nu moare
Unde eşti iubite oare?
Iubirea ne aşteaptă lângă Ea,
Vrea taina dulce să ne-o dea!

pentru a comanda aceasta carte scieti un mail la chialdabyvass@yahoo.com sau la adresa de mail afisata in logoul acestui blog, unde sa va exprimati intentia de a cumpara, iar in cel mai scurt timp veti primi un mail prin care vi se va spune cum urmeaza sa intrati in posesia ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu